ویرایش محتوا

آبشار 60 گرمی ناریه

Firefountain000010
  • زمان سوزش: 40 ثانیه
  •  ارتفاع آبشار: 4 متر
  • وزن : ~ 60 گرم
  • مناسب برای جشن و مراسم آتش بازی
  • ساخت ایران

تومان82.000

ناموجود

ارسال به سرار کشور

ضمانت بازگشت وجه

مشاوره رایگان

پرداخت کارت به کارت

توضیحات محصول

معرفی آبشار 60 گرمی ناریه

آبشار 60 گرمی ناریه، از اقلام جذاب و کاربردی آتش بازی است که برای شور و هیجان بخشیدن به جشن عقد، عروسی، تولد، اعیاد، همایش ها و شب چهارشنبه سوری کاربرد دارد.

برای استفاده ار آبشار 60 گرمی ناریه، این محصول را در فضای باز روی سطح صاف و سخت ثابت کرده و فتیله محصول را روشن کنید، چند ثانیه پس از روشن شدن فتیله آبشار فعال می شود و ارتفاع آبشار به 4 متر رسیده و زمان سوختن آن تقریبا 40 ثانیه طول می کشد.

– نکات ایمنی و دستور العمل استفاده از محصول بر روی آن درج شده است.

نحوه ی استفاده از آبشار 60 گرمی ناریه

ابتدا محصول را از نظر ظاهری مورد بازبینی قرار داده و سپس آبشار را به سمت بالا بر روی زمین صاف و مناسب قرار دهید و ضمن عقب نگه داشتن سر و دستتان، راس فیتیله را روشن نموده و از آن فاصله بگیرید.

برای استفاده از وسایل آتش بازی زمینی و یا نور افشانی های هوایی مثل آبشار های گرم و سرد ، کهکشان ها و چلچله ها ، ترقه ها و … تمام نکات ایمنی مندرج بر روی بسته بندی آن را رعایت کنید و فاصله ی چند متری خود از لوازم آتش بازی را رعایت کنید.

همچینین به کودکان اجازه ندهید تا به تنهایی از لوازم آتش بازی استفاده کنند و از استفاده از این وسایل در فضای بسته خودداری کنید.

فروشگاه فانی فانی سعی بر این دارد که تمامی محصولات آتش بازی و نورافشانی را با قیمت مناسب و صرفه جویی در زمان به دست شما هموطنان گرامی در سراسر ایران برساند.

در صورن نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا به شماره 09103908009 واتس آپ دهید یا تماس بگیرید

وزن 50 گرم
ابعاد 6 × 6 × 10 سانتیمتر
اشتراک در
اطلاع از
guest
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

جدید ترین محصولات

پیمایش به بالا