ویرایش محتوا

آبشار اطلس 2 عددی

Firefountain000005

مشخصات کلی آبشار اطلس دو عددی

  • ارتفاع محصول: 6.5 سانتیمتر
  • وزن:100 گرم
  • مناسب برای جشن و مراسم آتش بازی
  • ساخت ایران

تومان103.000

ناموجود

ارسال به سرار کشور

ضمانت بازگشت وجه

مشاوره رایگان

پرداخت کارت به کارت

توضیحات محصول

آبشار اطلس 2 عددی

آبشار اطلس یکی از وسایل آتش بازی شرکت نارگستر است که در بسته بندی دو عددی عرضه می شود. آبشار اطلس به دلیل زمان سوزش و ارتفاع مناسبی که دارد یکی از پرطرفدارترین و در عین حال اقتصادی ترین آبشار های آتش بازی است.

در بسته بندی آبشار اطلس 2 عدد آبشار به ارتفاع 6 سانتی متر و قطر 3 سانتی متر قرار دارد . آبشار اطلس به هنگام روشن شدن ارتفاعی معادل 2 متر دارد که به مدت 30 ثانیه نورافشانی خواهد کرد.

آبشار اطلس از سری آبشار های گرم است، به همین جهت از روشن کردن آن در محیط های بسته خودداری کنید.

در ادامه می توانید نحوه ی استفاده از آبشار اطلس 2 عددی را مشاهده فرمایید.

نحوه استفاده از آبشار اطلس 2 عددی :

برای استفاده از آبشار اطلس ابتدا محصول را از نظر ظاهری مورد بازبینی قرار دهید و مطمئن شوید که هیچ گونه مواد اشتعال زایی در اطراف محل آتش بازی ، وجود ندارد.

سپس آبشار اطلس را بر روی زمین صاف و مسطح قرار دهید و پس از عقب نگه داشتن صورت و دست هایتان ، فیتیله آبشار را روشن کرده و از آن فاصله بگیرید.

برای استفاده از وسایل آتش بازی زمینی و یا نور افشانی های هوایی مثل آبشار های گرم و سرد ، کهکشان ها و چلچله ها ، ترقه ها و … تمام نکات ایمنی مندرج بر روی بسته بندی آن را رعایت کنید و فاصله ی چند متری خود از لوازم آتش بازی را رعایت کنید.

همچینین به کودکان اجازه ندهید تا به تنهایی از لوازم آتش بازی استفاده کنند و از استفاده از این وسایل در فضای بسته خودداری کنید.

فروشگاه فانی فانی سعی بر این دارد که تمامی محصولات آتش بازی و نورافشانی را با قیمت مناسب و صرفه جویی در زمان به دست شما هموطنان گرامی در سراسر ایران برساند.

در صورن نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا به شماره 09103908009 واتس آپ دهید یا تماس بگیرید

وزن 100 گرم
ابعاد 8 × 4 × 7,5 سانتیمتر
اشتراک در
اطلاع از
guest
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

جدید ترین محصولات

پیمایش به بالا