ویرایش محتوا
شناسه محصول: Firefountain000004 دسته بندی ها: , برچسب ها: , , , Brand:

آبشار ارغوان (4 عددی)

Firefountain000004

تومان243.000

دسترسی: 6 عدد در انبار

ارسال به سرار کشور

ضمانت بازگشت وجه

مشاوره رایگان

پرداخت کارت به کارت

توضیحات محصول

معرفی آبشار ارغوان 4 عددی

آبشاری که در تصویر مشاهده می کنید، محصولی از شرکت نارگستر است. تعداد آبشارهای موجود در این بسته 4 عدد می باشد. هر یک از آبشارها دارای ارتفاع 6.5 سانتی متر و قطر 2.5 سانتی متر هستند. ارتفاع روشن شده از این محصول به 2 متر می رسد که جرء آبشارهای کوتاه محسوب می شود. علاوه بر ارتفاع کوتاه این آبشار، مدت زمان روشن شدن آن نسبت به سایر آبشارها کوتاه تر است و تقریبا 20 ثانیه می باشد. گفتنی است که آبشار ارغوان از مجموعه آبشارهای گرم است. پس توجه داشته باشید که از روشن کردن آن در محیط بسته خودداری نمایید.

طرز استفاده از آبشار ارغوان 4 عددی :

ابتدا محصول را از نظر ظاهری مورد بازبینی قرار داده و سپس آبشار را به سمت بالا بر روی زمین صاف و مناسب قرار دهید و ضمن عقب نگه داشتن سر و دستتان، راس فیتیله را روشن نموده و از آن فاصله بگیرید. برای زیبایی بیشتر محصول پیشنهاد می شود در تاریکی شب استفاده شود.

برای استفاده از وسایل آتش بازی زمینی و یا نور افشانی های هوایی مثل آبشار های گرم و سرد ، کهکشان ها و چلچله ها ، ترقه ها و … تمام نکات ایمنی مندرج بر روی بسته بندی آن را رعایت کنید و فاصله ی چند متری خود از لوازم آتش بازی را رعایت کنید.

همچینین به کودکان اجازه ندهید تا به تنهایی از لوازم آتش بازی استفاده کنند و از استفاده از این وسایل در فضای بسته خودداری کنید.

فروشگاه فانی فانی سعی بر این دارد که تمامی محصولات آتش بازی و نورافشانی را با قیمت مناسب و صرفه جویی در زمان به دست شما هموطنان گرامی در سراسر ایران برساند.

در صورن نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا به شماره 09103908009 واتس آپ دهید یا تماس بگیرید

وزن 120 گرم
ابعاد 7 × 7 × 7 سانتیمتر
اشتراک در
اطلاع از
guest
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

جدید ترین محصولات

آبشار ارغوان | فروشگاه فانی فانیآبشار ارغوان (4 عددی)
تومان243.000

دسترسی: 6 عدد در انبار

پیمایش به بالا