ویرایش محتوا

پیشنهاد شگفت انگیز

% 8267 تخفیف
شناسه محصول: Masks000078 دسته بندی ها: , , , برچسب: Brand:

ماسک دراکولا

Masks000078
  • ساخت کشور چین
  • جنس: پلاستیک درجه 1
  • مناسب نوجوان و بزرگسال
  • مناسب تئاتر و هالووین و بالماسکه

تومان325.000

دسترسی: 3 در انبار

ارسال به سرار کشور

ضمانت بازگشت وجه

مشاوره رایگان

پرداخت کارت به کارت

توضیحات محصول

۳۱ اکتبر است. شبی سرد در خانه نشسته‌اید. مشغول نوشیدن چای و گپ‌وگفت با خانواده‌اید و فکر می‌کنید که زندگی بر وفق مراد است. ناگهان لرزه بر اندامتان می‌افتد؛ صدای جیغ‌های دلهره‌آور را می‌شنوید و در تاریکی شب، سایه‌هایی مرموز و ترسناک را می‌بینید. خون‌آشام‌ها، ارواح، جادوگران و هیولاها از گور برخاسته‌اند.

نترسید! جای نگرانی نیست. این موجودات ترسناک آمده‌اند تا شب هالووین را به یکی از خاطره‌انگیزترین شب‌های زندگی‌تان تبدیل کنند. Halloween همان شبی است که قرار است در آن با همه چیزهای ترسناک دنیا برقصید و جشن بگیرید؛ شبی که مرز بین دنیای مردگان و زندگان از بین می‌رود و هیولاها آزادانه بیرون می‌آیند؛ شبی که می‌توانید ترس را به شوخی و شادی تبدیل کنید.

دراکولا (Dracula) رمانی نوشتهٔ برام استوکر، نویسندهٔ ایرلندی است که در سال ۱۸۹۷ منتشر شد. این رمان نامه نگارانه به کمک مجموعه‌ای از نامه‌ها، خاطرات روزانه و مقاله‌های نشریه‌ها روایت می‌شود. این رمان شخصیت اصلی ندارد اما داستان با جاناتان هارکر آغاز می‌شود که برای سفری کاری قرار است در قلعهٔ کنت دراکولا، یکی از نجیب‌زاده‌های ترانسیلوانی ساکن شود. هارکر پس از فهمیدن این موضوع که دراکولا یک خون آشام است، موفق می‌شود از قلعه فرار کند. سپس، کنت به انگلستان نقل‌مکان و شهر ساحلی ویتبی را گرفتار می‌کند. گروه کوچکی به سرپرستی آبراهام ون هلسینگ دراکولا را شکار می‌کنند و در نهایت، او را می‌کشند.جهت خرید محصولات هالووین لطفا به سایت فروشگاه فانی فانی مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تماس 09103908009 فروشگاه فانی فانی در تماس باشید.

وزن 250 گرم
ابعاد 25 × 20 سانتیمتر
اشتراک در
اطلاع از
guest
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

جدید ترین محصولات

ماسک دراکولا
تومان325.000

دسترسی: 3 در انبار

پیمایش به بالا