ویرایش محتوا

آبشار سرد چیست ؟ | راهنمای انتخاب آبشار سرد برای عروسی و جشن ها

آبشار سرد برقی یا آبشار آتش سرد و یا آتش بازی سرد ، یکی از پرطرفداران ترین وسایل آتش بازی است که علاوه بر زیبایی از خطر کمتری نسبت به آتش بازی گرم برخوردار است. از آبشار سرد برای عروسی ، جشن ها ، مراسمات و همایش ها استفاده می شود و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد . در این مطلب ابتدا می بینیم که آبشار سرد چیست و این آبشار سرد چگونه کار میکند و در ادامه نیز قیمت آبشار سرد برقی را با آبشار گرم مقایسه خواهیم کرد.

فشفشه سرد یا آبشار سرد چیست ؟

حتما شما هم اسم فشفشه سرد یا آبشار سرد را شنیده اید. این آتش بازی از جمله وسایلی است که در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته .  آبشار سرد از جرقه و گرمای زیادی استفاده نمیکند و به همین دلیل باعث شده تا در سالن های پوشیده و مراسم های زیادی، مورد استفاده قرار بگیرد.

شاید برای شما سوال باشد که این آتش بازی چگونه بدون آتش کار می کند و این نورافشانی جذاب را خلق می کند.  این آتش بازی در واقع بدون آتش است و با اتصال به برق شهری یا هر منبع تغذیه ی دیگری شروع به کار می کند. 

آبشار سرد به گونه ای طراحی شده که به فضا ، وسایل و لباس مهمانان آسیبی وارد نمی کند و از این بابت باعث آسودگی خیال میزبانان است.

تفاوت آبشار سرد و گرم | آبشار سرد چگونه کار میکند ؟

همانطور که گفتیم آبشار سرد بر خلاف آبشار گرم نیازی به روشن کردن و حرارت دادن به فیتیله به صورت مستقیم ندارد.

آبشار سرد با اتصال به برق شهری و یا ریموت مخصوص و حتی اتصال یک عدد باطری ساعت و سیم اتصال به هر کدام از آنها عمل می کند .فشفشه سرد بو و دود ندارد و از این جهت گزینه ی بسیار مناسبی برای فضاهای بسته و سرپوشیده است.

دقت داشته باشید که آبشار سرد با اتصال برق بلافاصله شروع به روشن شدن می کند، بنابراین قبل از اتصال تمام مقدمات را فراهم نمایید.

انواع آبشار سرد | آشنایی با انواع آبشار سرد موجود در بازار

انواع آبشار سرد با دو پارامتر از یکدیگر تفکیک می شوند ؛  1- ارتفاع جرقه و آتش 2- زمان آتش و سوختن

بر این اساس در ادامه به معرفی سه نوع از پرطرفدار ترین آبشار سرد های عرضه شده در بازار می پردازیم؛

آتش بازی سرد مدل آبشار سرد 3 متر 30 ثانیه

این مدل از آبشار سرد دارای ارتفاع آتش 3 متری است که به مدت 30 ثانیه آتش بازی و جرقه خواهد داشت.

از این مدل آتش بازی سرد در تالارهای پذیرایی ، سالن ها ، همایش ها و افتتاحیه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر ارتفاع سقف شما زیر 4 متر است پیشنهاد ما استفاده از این مدل آتش بازی سرد است.

آتش بازی سرد مدل آبشار سرد 4 متر 40 ثانیه

این مدل از آبشار سرد دارای ارتفاع آتش 4 متری است که به مدت 40 ثانیه آتش بازی و جرقه خواهد داشت.

از این مدل آتش بازی سرد در باغ های پذیرایی ، فضای های باز  و محیط هایی که ارتفاع سقف آنها بیش از 4 متر است مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر ارتفاع سقف شما زیر 5 متر است پیشنهاد ما استفاده از این مدل آتش بازی سرد است.

آتش بازی سرد مدل آبشار سرد 5 متر 50 ثانیه

این مدل آتش بازی سرد نیز  دارای ارتفاع آتش 5 متری است که به مدت 50 ثانیه آتش بازی و جرقه خواهد داشت.

در باغ های پذیرایی و فضاها و محیط های باز از این مدل آتش بازی سرد استفاده می شود و جلوه ی فوق العاده ای به مراسم ها و جشن ها هدیه می کند.

اگر ارتفاع سقف محیط شما بسیار بلند است از این مدل آتش بازی سرد نیز می توانید استفاده کنید اما پیشنهاد ما این است که از این مدل آبشار سرد در فضاهای باز استفاده کنید.

خرید آبشار سرد عروسی | راهنمای انتخاب آبشار سرد برای عروسی

آبشار سرد عروسی | خرید ابشار سرد برای عروسی

یکی از جلوه های زیبایی که می توان با یک هزینه ی بسیار کم به مراسم عروسی داد، استفاده از آبشار سرد برای عروسی است.

از آبشار سرد عروسی در ارتفاع های مختلفی استفاده می شود و این بستگی به این دارد که آبشار سرد عروسی را در چه فضاهایی می خواهید استفاده کنید.

اگر در فضای بیرونی استفاده می کنید ، پیشنهاد ما استفاده از آبشار سرد 4 و 5 متری است و اگر قصد استفاده از آتش بازی سرد عروسی در داخل محیط سرد پوشیده را دارید بهتر است از آبشار سرد 3 متری استفاده کنید.

قبل از خرید آبشار سرد برای عروسی حتما به ارتفاع سقفی که قصد دارید آتش بازی سرد را در آنجا استفاده کنید ، دقت داشته باشید تا مشکلی پیش نیاید.

آبشار سرد الکتریکی | قیمت آبشار سرد برقی در تهران

قیمت آبشار سرد الکتریکی یا همان آبشار سرد برقی کمی از آبشار گرم بیشتر است و دلیل آن نیز مواد به کار رفته در این نوع آبشارهاست.

قیمت آبشار سرد برقی در تهران در بازه های مختلفی قابل دسترس است اما شما می توانید آبشار سرد الکتریکی را به بهترین قیمت از فروشگاه فانی فانی تهیه کنید.

فروشگاه فانی فانی افتخار این را دارد را که وسایل آتش بازی سرد را به بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز تقدیم کند.

برای هر گونه اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید؛

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

هلیوم چیست؟

این ماده تنها عنصری است که با سرد کردن کافی در فشار معمولی اتمسفر نمی‌توان آن را به جامد تبدیل کرد. برای تبدیل آن به فرم جامد، لازم است فشار یک اتمسفر در دمای˚K -272(˚C) 1 بر هلیوم اعمال شود.

بیشتر بخوانید

هالووین چیست؟

جشن هالووین به زبانی انگلیسی Halloween بازمانده‌ای از مراسم باستانی حدود ۲۰۰۰ سال پیش است، اما هنوز جایگاه ویژه‌‌ای در بین مردم دارد.

بیشتر بخوانید
پیمایش به بالا