ویرایش محتوا

کلاه خود رومی

Fantasyhats000009
  • مناسب نوجوان و بزرگسال
  • مناسب جشن های تولد
  • دارای2 رنگ طلایی و نقره ای
  • مناسب کودکان و نوجوانان
  • ساخت کشور چین
  • مناسب بالماسکه و هالووین

تومان790.000

ارسال به سرار کشور

ضمانت بازگشت وجه

مشاوره رایگان

پرداخت کارت به کارت

توضیحات محصول

گلادیاتور (Gladiator) که به آن «مرد شمشیر» یا «شمشیر زن» (Swordsman) نیز گفته می‌شود، از واژه گلادیوس (Gladius) به معنای «شمشیر» گرفته شده‌است.یک گلادیاتور، در جمهوری روم و امپراطوری روم، به مبارز مسلحی گفته می‌شد که به مبارزات و برخوردهای خشونت‌آمیز با دیگر گلادیاتورها، حیوانات وحشی و همین‌طور با جنایتکاران محکوم به مرگ می‌پرداخت. برخی از گلادیاتورهایی که برای شرکت در نبردهای گلادیاتوری داوطلب می‌شدند، نه فقط حقوق فردی و اجتماعی خویش، بلکه حتی زندگی خود را با ظاهر شدن در صحنهٔ این نبردها در معرض خطر قرار می‌دادند.

بیشتر گلادیاتورها، اسیران یا برده هایی بودند که رومی‌ها از کشورهایی که با آنها می‌جنگیدند می‌آوردند. بنابراین، آن‌ها خوار و خفیف شمرده می‌شدند. آن‌ها تحت شرایطی دشوار آموزش می‌دیدند و از نظر اجتماعی به حاشیه رانده شده، و تحت تبعیض نژادی قرار می‌گرفتند و محکوم به مرگ بودند. با این وجود، صرف نظر از خاستگاه شکل‌گیری این شیوه، گلادیاتورها به مخاطبان خویش، نمونه‌ای از اخلاق رزمی در رم باستان را ارائه می‌کردند، و نه فقط در زمان انجام نبرد گلادیاتوری، بلکه در حال مرگ نیز مورد ستایش و تحسین مردم قرار داشتند و برایشان الهام بخش بودند. در واقع آن‌ها در فراز و فرود جشن و پایکوبی‌های برقرار شده در روم باستان همواره حضور داشتند و ارزش آن‌ها همانند هنرمندانی بود که هنر خویش را در اشیاء گران‌بها متجلی می‌ساختند و با وجود رفتار بد و وحشیانه‌ای که با آنان صورت می‌گرفت، در سراسر قلمرو روم، از آنان تجلیل و پاسداشت به عمل می‌آمد.

کلاه مدل گلادیاتور رومی یکی از جذاب ترین پیشنهادهای فروشگاه فانی فانی جهت اجرای تئاتر و مراسم هالوین و بالماسکه و همچنین جشن های تولد به شما عزیزان است. این کلاه مناسب نوجوانان و بزرگسالان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09103908009 فروشگاه فانی فانی در تماس باشید.

وزن 300 گرم
ابعاد 45 سانتیمتر
رنگ

طلایی, نقره ای

اشتراک در
اطلاع از
guest
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

جدید ترین محصولات

کلاه خود رومی
پیمایش به بالا