ویرایش محتوا

پیشنهاد شگفت انگیز

% 7664 تخفیف
شناسه محصول: Christmas000024 دسته بندی ها: , Brand:

کیف هدیه بابانوئل

Christmas000024
  • ارتفاع: 40 سانتیمتر
  • عرض: 30 سانتیمتر
  • دارای زیپ جهت قرار دادن هدیه در محفظه
  • ساخت کشور چین

تومان485.000

دسترسی: 3 در انبار

ارسال به سرار کشور

ضمانت بازگشت وجه

مشاوره رایگان

پرداخت کارت به کارت

توضیحات محصول

کریسمَس (Christmas) یا نوئل (فرانسوی: Noël، میلاد) جشنی است در دین مسیحیت که به منظور گرامیداشت زادروز عیسی مسیح برگزار می‌شود. بسیاری از اعضای کلیسای کاتولیک روم و پیروان آیین پروتستان، کریسمس را در روز 25 سپتامبر جشن گرفته و بسیاری آن را در شامگاه ۲۴ دسامبر نیز برگزار می‌کنند. اعضای بیشتر کلیساهای ارتودوکس در سراسر دنیا نیز روز ۲۵ دسامبر را به عنوان میلاد مسیح جشن می‌گیرند. برخی از مسیحیان ارتودوکس در روسیه، اوکراین، سرزمین مقدس و دیگر مکان‌ها، به سبب پیروی ازگاهشماری یولیانی، جشن کریسمس را در روز هفت ژانویه برپا می‌کنند.

ایام ۱۲ روزه کریسمس با سالروز میلاد مسیح در ۲۵ دسامبر آغاز شده و تا جشن خاج شویان در روز 6 ژانویه ادامه می‌یابد. هرچند مهم‌ترین عید مذهبی در گاه‌شمار مسیحی، روزعید پاک (به عنوان روزمصلوب شدن و رستاخیز عیسی) است. با وجودی که این روز یک عید مذهبی شناخته می‌شود از اوایل سده بیستم میلادی به بعد به‌طور گسترده به عنوان یک جشن غیر مذهبی برگزار شده و برای بیشتر مردم این ایام فرصتی است برای دور هم جمع شدن اقوام و دوستان و هدیه دادن به هم. کریسمس با آیین‌های ویژه‌ای به‌طور مثال آراستن یک درخت کاج، برگزار شده و شخصیتی به نام نوئل در آن نقشی مهم دارد.

کیف هدیه بابانوئل یکی از جذاب ترین وسایل مرتبط با کریسمس است که در فروشگاه فانی فانی به شما عزیزان عرضه شده است. این محصول به صورت کیف بوده و دارای یک عدد زیپ از پشت جهت قراردادن هدیه شما عزیزان می باشد. داخل کیف دارای محفظه ای برای قرارگیری کادو و لوازم مرتبط به کریسمس می باشد. جنس این محصول از نمد بسیار نرم درجه یک می باشد.

در صورت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09103908009 فروشگاه فانی فانی در تماس باشید.

وزن 200 گرم
ابعاد 30 × 40 سانتیمتر
اشتراک در
اطلاع از
guest
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

جدید ترین محصولات

کیف هدیه بابانوئل
تومان485.000

دسترسی: 3 در انبار

پیمایش به بالا