ویرایش محتوا
شناسه محصول: Halloween000003 دسته بندی ها: , , , Brand:

کلاه جادوگری هالووین نارنجی

Halloween000003

تومان195.000

دسترسی: 12 عدد در انبار

ارسال به سرار کشور

ضمانت بازگشت وجه

مشاوره رایگان

پرداخت کارت به کارت

توضیحات محصول

جشن هالووین به زبانی انگلیسی Halloween بازمانده‌ای از مراسم باستانی حدود ۲۰۰۰ سال پیش است، اما هنوز جایگاه ویژه‌‌ای در بین مردم دارد. دوستداران هالووین هر سال بی‌صبرانه منتظر روز ۳۱ اکتبر (۹ آبان) هستند تا این روز را جشن بگیرند. حتما تصویر کدو تنبل‌های چشم و دهن‌دار را در شبکه‌های مجازی و اینترنت دیده‌اید. البته، بسیاری از مردم در مورد فلسفه کدو تنبل در هالووین اطلاعی ندارند. شاید باورنکردنی باشد که کدوی تنبل محافظ انسان‌ها در برابر شیاطین است و این ویژگی، ریشه‌ای تاریخی و افسانه‌ای دارد.

جشن باستانی هالووین هرساله در پاییز برگزار می‌شود. مردمی که در این جشن شرکت می‌کنند لباس‌های ترسناک و خاصی می‌پوشند. از لباس تا آرایش هالووین همه چیز در این جشن متفاوت است! بچه‌های کم سن و سال به سراغ همسایه‌ها می‌روند تا با ترساندن آنها شکلات و آبنبات‌های خوشمزه‌ای هدیه بگیرند. این جشن می‌تواند کمی به جشن قاشق‌زنی ما ایرانیان شباهت داشته باشد؛ با این تفاوت که هیجان‌های بسیاری در سراسر جشن هالووین در جریان است. در واقع هالووین نگاه متفاوتی به ارواح مردگان و ارتباط آنها با زنده‌ها دارد.

از جمله لوازم مورد استفاده در جشن هالووین، کلاه جادوگری می باشد که مناسب کودکان و نوجوانان و بزرگسالان بوده و این کلاه با چاپی بسیار زیبا، پیشنهادی مناسب توسط فروشگاه فانی فانی برای تبدیل شدن به شخصیت جادوگر می باشد.

ارتفاع این کلاه 35 سانتیمتر و قطر داخلی کلاه 19 سانتیمتر (محل قرارگیری کلاه بر روی سر) و قطر خارجی این کلاه 38 سانتیمتر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09103908009 فروشگاه فانی فانی در تماس باشید.

وزن 200 گرم
ابعاد 20 × 25 × 5 سانتیمتر
اشتراک در
اطلاع از
guest
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

جدید ترین محصولات

کلاه جادوگری هالووین نارنجی
تومان195.000

دسترسی: 12 عدد در انبار

پیمایش به بالا