ویرایش محتوا

لباس اسپایدرمن مشکی قرمز

Boysclothes000001
  • رنگ : مطابق با عکس
  • دارای سایز بندی : S,M,L
  • ساخت ک کشور چین
  • مناسب : جشن تولد، هالووین ، بالماسکه
  • برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن فروشگاه فانی فانی 09103908009 تماس حاصل فرمایید .

تومان1.040.000

ارسال به سرار کشور

ضمانت بازگشت وجه

مشاوره رایگان

پرداخت کارت به کارت

توضیحات محصول

لباس اسپایدرمن بچه گانه

لباس های فانتزی شخصیت های کارتونی همواره یکی از بهترین لوازم بازی و شخصیت پردازی کودکان می باشند. مخصوصا لباس اسپایدرمن که یکی از محبوب ترین شخصیت های ابرقهرمانی است.

برای راهنمایی بیشتر در مورد خرید لباس اسپایدرمن کودکانه می توانید با شماره ۰۹۱۰۳۹۰۸۰۰۹ تماس بگیرید

آشنایی با شخصیت اسپایدرمن و لباس اسپایدرمن

مرد عنکبوتی یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است. وی توسط استن لی نویسنده و خالق چندین ابرقهرمان معروف مارول و استیو دیتکو خلق شده‌است.

در آن زمان سردبیر مارول، به دلیل نوجوان بودن شخصیت پیتر پارکر و اینکه در آن دوره نوجوانان همکار ابرقهرمان بالغ بودند ، با ورود او به دنیای کمیک استریپ به عنوان یک کاراکتر مجزا مخالفت کرد. اما استن لی پیتر پارکر را وارد یک کمیک کم فروش و در آستانه کنسل شدن مارول بنام فانتزی شگفت‌انگیز کرد و این کمیک رکورد فروش‌ها را شکست و محبوبیت شخصیت اسپایدرمن باعث شد صاحب یک کمیک استریپ مختص به خود به نام «اسپایدرمن شگفت‌انگیز» شود.

پس از مرگ پیتر پارکر به دست دکتر اتو اکتاویوس و ۷۰۰ شماره پایان یافت در واقع اکتاویوس ذهن پیتر پارکر را وارد جسم در حال مرگ خود کرد و ذهن خود را وارد بدن پیتر پارکر کرد سپس تحت تاثیر خاطرات پیتر پارکر تبدیل به یک ابرقهرمان به نام اسپایدرمن برتر شد و طی این اتفاقات کمیک استریپی جدید بنام «اسپایدرمن برتر» جای سری اسپایدرمن شگفت‌انگیز را برای مدتی گرفت و پس از ۳۲ شماره دوباره سری اسپایدرمن شگفت‌انگیز برگشت

مشخصات لباس اسپایدرمن سیاه و قرمز

لباس اسپایدرمن بچه گانه | لباس اسپایدرمن ارزان

 

این لباس اسپایدرمن مشکی و قرمز میباشد .

لباس اسپایدرمن سیاه و قرمز ساخت کشور چین می باشد و با توجه به عضلانی بودن این لباس، جلوه بسیار زیبایی به این محصول داده است. این لباس مناسب کودکانی است که علاقه مند به شخصیت اسپایدرمن می باشند. این لباس به صورت سرهمی بوده و دارای یک عدد ماسک پارچه ای نیز می باشد. این مناسب در جشن های تولد ،هالووین و بالماسکه میباشد.

جنس این لباس از پلی استر درجه یک میباشد که درقسمت بالا تنه  عضلانی پنبه دوزی شده است

لباس اسپایدرمن قرمز و مشکی | کدام لباس اسپایدرمن جدید است ؟

فیلم مرد عکنبوتی از سری فیلم های ابر قهرمانی است که قسمت های مختلفی از آن ساخته شده است. لباس اسپایدرمن قرمز ، اولین لباسی است که مرد عنکبوتی با آن به نمایش در آمد .

اما لباس اسپایدرمن سیله در قسمت های بعدی آن به نمایش در آمد که طرفداران زیادی هم پیدا کرد. به همین دلیل رنگ مشکی برای لباس اسپایدرمن جدید است اما با این وجود کماکان لباس اسپایدرمن قرمز از طرفداران بسیار بیشتری برخوردار است.

لباس اسپایدرمن بچه گانه | سایز های مختلف لباس اسپایدرمن برای بچه ها

لباس اسپایدرمن بچه گانه که در فروشگاه فانی فانی عرضه می شود در سه لارج ، مدیوم و اسمال عرضه می شود که مشخصات کامل اندازه و سایز آنها در عکس های محصول به آن اشاره شده است .

می توانید بنا بر سایزی که مدنظرتان است ، لباس اسپایدرمن بچه گانه خود را انتخاب کنید. همانطور که گفتیم جنس لباس اسپایدرمن از پارچه است که نسبت به جنس های پلاستیکی که در بازار موجود است ، احساس راحتی بهتری دارد.

لباس تم تولد اسپایدرمن |خرید لباس اسپایدرمن پسرانه

تم تولد مرد عنکبوتی یکی از محبوب ترین تم های تولد است که در میان پسرها طرفداران بسیار زیادی دارد.

در تولد ها یکی از موضوعاتی که برای بچه ها هیجان انگیز است ، پوشیدن لباس مربوط به تم تولد است. لباس اسپایدرمن سیاه و قرمز ، یک انتخاب فوق العاده برای تم تولد مرد عنکبوتی و یا حتی هالووین است.

لباس تم تولد مرد عنکبوتی عضله ای در سه سایز متفاوت عرضه می شود که همین موضوع باعث می شود تا هنگام خرید لباس مرد عنکبوتی پسرانه ، سایز مورد نظر فرزند خود را انتخاب کنید

وزن 300 گرم
ابعاد 35 × 25 × 10 سانتیمتر
سایز

L, M, S

اشتراک در
اطلاع از
guest
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

جدید ترین محصولات

لباس اسپایدرمن بچه گانه | لباس اسپایدرمن کودک با بهترین قیمتلباس اسپایدرمن مشکی قرمز
پیمایش به بالا