ویرایش محتوا

بالماسکه مدل گل دار

Masks000043
  • مناسب هالووین و بالماسکه
  • ساخت کشور چین
  • مناسب خانم ها

قیمت اصلی تومان350.000 بود.قیمت فعلی تومان330.000 است.

ارسال به سرار کشور

ضمانت بازگشت وجه

مشاوره رایگان

پرداخت کارت به کارت

توضیحات محصول

بالماسکه (به فرانسوی: Bal masqué) و (به انگلیسی: Masquerade Ball) نوعی مراسم جشن است که در آن مهمانان با لباس مبدّل و نقاب در آن شرکت می‌کنند. بالماسکه معمولاً شامل موسیقی است. این فستیوال یا رویداد برای سرگرمی و شادی افراد برپا می‌شود. هدف اصلی این مهمانی، شناخته نشدن افراد شرکت‌کننده و پنهان کردن هویت شخص در پشت یک لباس مجلل و ماسک صورت است و آغاز برگزاری این نوع مراسم به قرن پانزدهم بر می گشت.

در سال ۱۳۹۳ میلادی بود که یک جشن بالماسکه برگزار شد و آن روز مصادف با ۲۸ ژانویه بود که عروسی چارلز ششم فرانسه در آن روز برگزار شد، و در این مهمانی جشنی برگزار شد. در آن جشن شاه و پنج نفر از همراهانش لباس‌های جنگی مردان را به تن کرده بودند و در این جشن با این ظاهر شرکت کردند، هم چنین به دلیل نزدیک شدن به آتش در هنگامی که می‌رقصیدند باعث شد تا بعدها این مهمانی را با نام مهمانی رقص آتش بشناسند و آن را به این نام بخوانند.

البته در قرن پانزدهم مراسم بالماسکه پررنگ‌تر شد و مهمانی‌های بالماسکه در فستیوال‌های ایتالیا رواج پیدا کرد و بیشتر در طبقه اشراف ونیز دیده می‌شد و به این دلیل محبوبیت بسیاری پیدا کرد و رفته رفته فستیوال بالماسکه به صورت سنت درآمد. مهمانی‌های بالماسکه در قرون هفدهم و هجدهم در اروپا رواج بسیاری پیدا کرد.

بالمسکه گل دار یکی از بهترین پیشنهادهای شرکت فانی فانی جهت اجرای مراسم بالماسکه است را می توانید از سایت ما خریداری نمایید و جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09103908009 در تماس باشید.

وزن 150 گرم
ابعاد 17 سانتیمتر
رنگ

طلایی, قرمز

اشتراک در
اطلاع از
guest
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

جدید ترین محصولات

ماسک بالماسکه گل داربالماسکه مدل گل دار
قیمت اصلی تومان350.000 بود.قیمت فعلی تومان330.000 است.انتخاب گزینه‌ها
پیمایش به بالا