ویرایش محتوا
شناسه محصول: Boysclothes000014 دسته بندی ها: , برچسب ها: , , ,

لباس سگ های نگهبان شخصیت چیس

Boysclothes000014
  • رنگبندی لباس مطابق عکس
  • دارای سایز بندی
  • جنس لباس پلی استر درجه 1
  • دارای کلاه و کیف
  • مناسب برای جشن تولد و هالووین
  • ساخت کشور چین
  • در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09103908009 تماس حاصل فرمایید

تومان1.050.000

ارسال به سرار کشور

ضمانت بازگشت وجه

مشاوره رایگان

پرداخت کارت به کارت

توضیحات محصول

لباس سگ های نگهبان از جمله لباس هایی است که جذابیت فوق العاده زیادی برای بچه ها به خصوص طرفداران انیمیشن سگ های نگهبان یا پاو پاترول دارد. لباس سگ های نگهبان شخصیت چیس از جدیدترین و با کیفیت ترین لباس های فانتزی است که در فانی فانی موجود شده است. برای آشنایی بیشتر با لباس سگ های نگهبان شخصیت چیس ، ادامه مطلب را از دست ندهید.

لباس سگ های نگهبان شخصیت چیس

لباس سگ های نگهبان شخصیت چیس از جنس پلی استر درجه 1 است که نسبت به سایر لباس های سگ های نگهبان موجود در بازار از کیفیت بالاتری برخوردار است.

لباس سگ های نگهبان شخصیت چیس در سه سایز مختلف در فانی فانی موجود شده است که ابعاد و مشخصات آن در تصاویر محصول قابل مشاهده است.

نکته ی منحصر به فرد در لباس سگ های نگهبان این است که این محصول به همراه کلاه و کیف سگ های نگهبان عرضه می شود. همین موضوع باعث می شود که لباس سگ های نگهبان یک ست کامل و مناسب برای هدیه دادن به بچه های عزیز است.

لباس تم سگ های نگهبان

یکی از کاربردهای اصلی لباس سگ های نگهبان ، استفاده از آن در تولد ها به خصوص تولدهایی با تم سگ های نگهبان است.

تم تولد سگ های نگهبان از پرفروش ترین و محبوب ترین تم های تولد چند سال اخیر است. پیدا کردن یک ست لباس سگ های نگهبان که از کیفیت مناسبی هم برخوردار باشد، کار نسبتا مشکلی است.

لباس تم سگ های نگهبان شخصیت چیس که در فانی فانی عرضه می شود ، از جنس پلی استر درجه یک است و موضوع جذاب تر ، کلاه و کیف سگ های نگهبان است که باعث شده این ست بسیار برای بچه ها جذاب و هیجان انگیز باشد.

آشنایی مختصر با انیمیشن و لباس سگ های نگهبان

سگ‌های نگهبان یک مجموعه انیمیشن کانادایی است که توسط کیت چاپمن (همچنین خالق باب سازنده) ایجاد شده‌است.

این مجموعه بر روی پسر جوانی به نام رایدر متمرکز است که گروهی از سگ‌های گشت و نجات که خود را گشت پنجه‌ای می‌نامند، فرماندهی می‌کند. آنها در ماموریت‌ها برای محافظت از شهر ساحلی خلیج پرماجرا همکاری می‌کنند. هر سگ بر اساس حرفه‌های خدمات اضطراری، مانند یک آتش‌نشان، یک افسر پلیس و یک خلبان هواپیمایی، مهارت خاصی دارد.

نحوه ی خرید لباس سگهای نگهبان

برای خرید لباس سگهای نگهبان کافیست سفارش خود را از طریق سایت ثبت کرده و پس از پرداخت ، لباس سگهای نگهبان را از طریق پست، درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین اگر هر گونه سوالی در مورد خرید لباس سگهای نگهبان دارید، می توانید با شماره موبایل 09103908009 تماس بگیرید و یا در واتس آب پیام ارسال کنید تا کارشناسان فروش فانی فانی شما را راهنمایی کنند.

همچنین دقت داشته باشید که در هنگام خرید لباس سگهای نگهبان و ثبت سفارش ، به مشخصات و سایز درج شده در تصاویر محصول دقت داشته باشید .

وزن 300 گرم
ابعاد 35 × 25 × 10 سانتیمتر
سایز

L, M, S

اشتراک در
اطلاع از
guest
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

جدید ترین محصولات

لباس سگ های نگهبان شخصیت چیس با ارزان ترین قیمتلباس سگ های نگهبان شخصیت چیس
پیمایش به بالا