ویرایش محتوا

لباس هری پاتر به همراه وسایل

Boysclothes000016
  • رنگبندی لباس مطابق عکس
  • دارای سایز بندی
  • جنس لباس پلی استر درجه 1
  • دارای عصا پلاستیکی، عینک پلاستیکی، شال و کراوات می باشد
  • مناسب برای جشن تولد و هالووین
  • ساخت کشور چین
  • در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09103908009 تماس حاصل فرمایید

تومان1.450.000

ارسال به سرار کشور

ضمانت بازگشت وجه

مشاوره رایگان

پرداخت کارت به کارت

توضیحات محصول

خرید لباس هری پاتر | ست کامل لباس هری پاتر کودکانه

خرید لباس هری پاتر یکی هدیه ای خاص و فراموش نشدنی برای پاتر هد هاست.

ست کامل لباس هری پاتر شامل شنل ، عینک هری پاتر ، شال هری پاتر ، کراوات مدرسه و چوب دستی است. ست کامل لباس هری پاتر در معدود فروشگاه هایی در ایران عرضه می شود که فروشگاه فانی فانی یکی از آنهاست.

فروشگاه فانی فانی سعی کرده تا ست کامل لباس هری پاتر را به قیمت مناسب به طرفداران هری پاتر تقدیم کند.

خرید شنل هری پاتر به همراه وسایل

ست کامل هری از یک شنل هری پاتر با پارچه ی پلی استر درجه یک ، یک شال گروه گریفندور ، عینک فانتری هری پاتر ، کراوات مدرسه و چوب دستی تشکیل شده است.

شنل هری پاتر که متعلق به گروه گریفندور است از کیفیت دوخت مناسبی برخوردار است که بر روی آن علامت گروه گریفندور نیز دوخته شده است.

شنل هری پاتر کاملا مشابه شنل اصلی در سری فیلم های هری پاتر دوخته شده است تا حس خوبی را به طرفداران این کتاب و فیلم منتقل کند.

لباس مدرسه هری پاتر | لباس گروه گریفیندور هری پاتر

لباس مدرسه هری پاتر شامل یک شنل ، کراوات ، شال و  یک چوب دستی است.

ست کامل لباس هری پاتر که توسط فانی فانی عرضه می شود ، لباس گروه گریفیندور هری پاتر است که بر روی شنل آن نیز آرم این گروه دوخته شده است.

لباس گروه گریفیندور مشکی – قرمز است و شما می توانید با پوشیدن یک پیراهن سفید و بستن کراوات گروه گریفیندور که در این بسته بندی قرار دارد، ستی مشابه شخصیت هری پاتر و گروه گریفیندور در مدرسه سحر و جادو بزنید.

لباس هری پاتر پسرانه | خرید لباس هری پاتر دخترانه و پسرانه در فانی فانی

لباس هری پاتر پسرانه و دخترانه تفاوت چندانی با هم ندارند . چراکه این ست لباس هری پاتر ، متعلق به گروه گریفیندور است که هری پاتر و هرماینی و رونالد ویزلی در آن قرار داشتند.

تنها تفاوتی که لباس هری پاتر و لباس هرماینی دارند ، عینک و چوب دستی آنها ست. چراکه تنها شخصیت هری در فیلم هری پاتر عینکی بود و هرماینی عینکی بر چهره نداشت.

بنابراین شما می توانید از این ست لباس به عنوان لباس هری پاتر دخترانه نیز استفاده کنید.

لباس تم تولد هری پاتر

بسیاری از کودکان و نوجوانانی که تم تولد هری پاتر را برای تولد خود انتخاب می کنند ، دوست دارند لباس تم تولد هری پاتر را نیز بر تن داشته باشند تا یک تولد خاطره انگیز با کلی عکس های خاص داشته باشند.

این ست لباس هری پاتر مناسب برای تولدهای پسرانه و دخترانه است که با وسایلی که در پیکیج آن قرار دارد ، یک ست کامل برای تم تولد هری پاتر خواهد بود.

لباس تم تولد هری پاتر چه وسایلی دارد ؟

همانطور که گفتیم لباس تم تولد هری پاتر از یک شنل به همراه کراوات و شال و عینک تشکیل شده است که کاملا مشابه لباس مدرسه هری پاتر در فیلم است.

به همراه این وسایل یک عدد چوب دستی نیز قرار دارد که می توانید با آن عکس های خاطره انگیزی را ثبت کنید.

هری پاتر مجموعه‌ای از هفت رمان فانتزی نوشتهٔ جی.کی. رولینگ، نویسندهٔ بریتانیایی است. این رمان‌ها شرح زندگی جادوگر جوانی به نام هری پاتر و دوستان و دشمنان مدرسه‌اش به ترتیب هرماینی گرنجر و رونالد ویزلی و درِیکو مالفوی است که همگی دانش‌آموزان مدرسه سحر و جادوگری هاگوارتز هستند. بخش اصلی داستان پیرامون تلاش و مبارزه هری برای غلبه بر جادوگر سیاه، لرد ولدمورت است که هدفش سرکوب کردن افراد غیرجادوگر (مشنگ‌ها)، تحت فرمان درآوردن دنیای جادوگران و نابود کردن همه کسانی است که در مقابل او ایستاده‌اند.

در صورن نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا به شماره 09103908009 واتس آپ دهید یا تماس بگیرید

وزن 300 گرم
ابعاد 35 × 25 × 10 سانتیمتر
سایز

L, M, S, XL, XS

اشتراک در
اطلاع از
guest
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

جدید ترین محصولات

پیمایش به بالا