ویرایش محتوا
شناسه محصول: Minecrafttheme000001 دسته بندی ها: , ,

تم ماین کرفت Minecraft

Minecrafttheme000001

تومان156.000

دسترسی: 2 عدد در انبار

ارسال به سرار کشور

ضمانت بازگشت وجه

مشاوره رایگان

پرداخت کارت به کارت

توضیحات محصول

معرفی بازی ماین کرفت

بازی ماین کرفت از پرطرفدارترین، محبوبترین و سرگرم کننده ترین بازی های فکری محصول استودیوی بازیسازی موجانگ (Mojang) است که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های کامپیوتر و موبایل توسط همین استودیو منتشر شده است.

نسخه PC بازی ماین کرفت تحت عنوان نسخه آلفا در سال ۲۰۰۹ عرضه شد و پس از آپدیت‌های پیاپی که روی نسخه آلفا صورت گرفت، نسخه اصلی و نهایی در سال۲۰۱۱ انتشار یافت.

در همان سال نسخه ‌ای از بازی نیز برای اندروید و iOS منتشر شد و سال بعد برای ایکس‌ باکس ۳۶۰ نسخه ای از ماینکرفت با عنوان نسخه ایکس‌ باکس لایو عرضه گردید.

همه نسخه‌ های ماینکرفت بصورت دوره ای قابلیت به روزرسانی‌ دارند.

توضیحات بازی

بازی ماین کرفت یک بازی سه بعدی است (البته در قسمت خانه سازی) که هدف خاصی را دنبال نمی کند و بازیکن کاملأ آزادانه می تواند نحوه بازی کردنش را انتخاب کند.

بازی به صورت پیش فرض اول شخص است. دنیای بازی به صورت ناهمواری ‌های سه بعدی است و مکعب و مایعات موجود در بازی نمایانگر تنوع ماده‌ هایی مثل خاک، سنگ، تنه درخت، آب و گدازه می باشند.

اصل بازی در واقع جمع کردن و گذاشتن این اشیاء بر روی یکدیگر است.

این بلوک‌ ها در بازی پخش می‌ شوند و بازیکن هنگامی که آزادانه در جهان می‌گردد، این بلوک ها را باید از جای قبلی بردارد و جایی قرار دهد که بتواند سازه ای بنا کند.

می توان گفت دنیای بازی عملاً نامحدود است و به اندازه جستجو و تلاش بازیکن تولید می ‌شود.

دنیای بازی بوم‌ های مختلفی دارد ازجمله این بوم ها می توان به  جنگل و صحرا، مناطق برفی، جلگه، کوهستان، دشت، غار، دریا، رود، موادمذاب، دره اشاره کرد.

تم تولد ماین کرفت

این تم شامل 10 عدد بشقاب یکبار مصرف به همراه یک عدد ریسه 2 متری کاغذی و 10 عدد پاپ کرن تکنفره و 10 عدد تاپر کوتاه می باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09103908009 فروشگاه فانی فانی در تماس باشید.

وزن 180 گرم
ابعاد 30 × 30 × 10 سانتیمتر
اشتراک در
اطلاع از
guest
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

جدید ترین محصولات

تم ماین کرفت Minecraft
تومان156.000

دسترسی: 2 عدد در انبار

پیمایش به بالا