ویرایش محتوا

بادکنک فویلی ایستاده (ایرواکر Airwalker) تینکربل

Airwalkerballoons000005
  • ارتفاع: 166 سانتیمتر
  • هلیومی و غیر هلیومی
  • ساخت برند آناگرام آمریکا

تومان1.050.000تومان1.750.000

ارسال به سرار کشور

ضمانت بازگشت وجه

مشاوره رایگان

پرداخت کارت به کارت

توضیحات محصول

بادکنک های فویلی ایرواکر یا ایستاده (Airwalker) به طور قطع جذاب ترین بادکنک های فویلی موجود در فروشگاه فانی فانی بوده که به دو صورت هلیومی و غیرهلیومی قابل استفاده است. این مدل بادکنک در حقیقت به صورت یک عروسک کامل بادکنکی می باشد که جزئیات شخصیت مورد نظر را به طرزی شگفت انگیز نمایان می کند. این بادکنک ساخت دو برند Qualatex و Anagram بوده که بهترین برندهای بادکنک سازی دنیا می باشند. تم تینکربل همواره یکی از بهترین انتخاب ها برای جشن های تولد می باشد و استفاده از بادکنک ایرواکر آن نیز زیبایی خاصی به مجلس شما عزیزان خواهد داد.

وقتی نوزادی برای اولین بار می‌خندد یک پری به دنیا می‌آید و به شکل یک قاصدک به سرزمین پیکسی هالو می‌رود. در آنجا پری باید استعدادش را کشف کند. پری‌ها با توجه به توانایی هایشان به چند دسته تقسیم می‌شوند: پری آب، پری باغبان، پری نور، پری حیوانات، پری‌ باد ، پری محافظ، پری تعمیرکار، پری گرده بان، پری برفکی و…

تینکربل یک پری تعمیرکار است (تینکر یعنی تعمیرکار). در انیمیشن‌های قدیمی، تینکربل با صدایی شبیه زنگ صحبت می‌کند و فقط کسانی که با زبان پریان آشنا باشند زبان او را می‌فهمند اما درسری انیمیشن‌های جدید به جای صدای زنگ، صحبت می‌کند. تینکربل یک پری بااستعداد و خلاق است و خصوصیات بچگانه دارد. او شجاع و ماجراجو است و همین خصوصیت او را به دردسر می‌اندازد. تینکربل یک پری مهربان است اما گاهی زود عصبانی می‌شود.

او هم مثل بقیه پری‌ها پرواز می‌کند و می‌تواند با پاشیدن پودر پریان روی چیز های دیگر آن‌ها را هم به پرواز درآورد. او هر بار مرتکب اشتباهی بزرگ می‌شود اما سعی می‌کند آن را جبران کند.

وزن 300 گرم
ابعاد 30 × 20 × 5 سانتیمتر
پرشده با

خالی, گاز هلیوم

اشتراک در
اطلاع از
guest
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

جدید ترین محصولات

بادکنک فویلی ایستاده (ایرواکر Airwalker) تینکربل
تومان1.050.000تومان1.750.000انتخاب گزینه‌ها
پیمایش به بالا