ویرایش محتوا

قیمت اصلی تومان770.000 بود.قیمت فعلی تومان743.000 است.

قیمت اصلی تومان675.000 بود.قیمت فعلی تومان645.000 است.

قیمت اصلی تومان600.000 بود.قیمت فعلی تومان585.000 است.

قیمت اصلی تومان894.000 بود.قیمت فعلی تومان854.000 است.

اسباب بازی حمام و استخر

اسباب بازی حمام کودک وسیله ای است که حمام کردن را که برای برخی از کودکان امری ناخوشایند است را تبدیل به یک سرگرمی و تفریح لذت بخش می کند. با استفاده از اسباب بازی حمام کودکان ، حمام کردن به یک ماجراجویی جذاب و مفرح تبدیل می شود. تنوع بالایی از اسباب بازی حمام بچه گانه در فانی فانی موجود شده است که می توانید بنا به سلیقه ی خود خرید اسباب بازی حمام نوزاد دلبندتان را انجام دهید.

اسباب بازی حمام کودک

همانطور که گفتیم اسباب بازی حمام کودک می تواند تجربه ی شیرینی را از حمام کردن برای بچه ها رقم بزند. اسباب بازی حمام کودک به مدل های مختلفی تقسیم می شود که هر کدام از آنها مناسب یک گروه سنی است.

اسباب بازی حمام کودک علاوه بر علاقمند کردن بچه ها به آب بازی ، باعث رشد جسمی و ذهنی آنها می شود. در ادامه به معرفی اسباب بازی های داخل حمام در سنین مختلف می پردازیم.

اسباب بازی های داخل حمام | کدام اسباب بازی برای حمام کودک مناسب است؟

اسباب بازی های داخل حمام بر اساس رده سنی کودکان دسته بندی می شود. یک قسمت از اسباب بازی ها برای نوزادانی که تا 6 ماه هستند مناسب است.دسته ی دیگری از این اسباب بازی ها برای کودکان تا 1 سال جذاب و مناسب است و دسته ی بعدی برای نوزادان تا 2 سال مناسب است.

فانی فانی سعی کرده است تا اسباب بازی های داخل حمام را برای تمامی سنین موجود کند تا با خیالی راحت برای فرزند دلبندتان اسباب بازی های داخل حمام را خریداری کنید.

در ادامه به معرفی برخی از اسباب بازی های داخل حمام که برای سنین مختلف مناسب است می پردازیم؛

اسباب بازی های داخل حمام برای نوزادان تا 6 ماه

اسباب بازی حمام نوزادان | اسباب بازی های داخل حمام نوزادان تا 6 ماه

این نوع اسباب بازی از نظر ظاهری برای بچه ها جذابیت دارند و باعث سرگرمی و علاقه ی آنها به حمام کردن و آب بازی می شود. یکی از بهترین و پرطرفدار ترین اسباب بازی های داخل حمام برای نوزادان تا 6 ماه ” کتاب حمام ” است که هم برای آب بازی مناسب است و هم برای قصه گویی بچه ها مناسب است.

اسباب بازی برای حمام کودک برای نوزادان 6 تا 1 سال

اسباب بازی های داخل حمام | خرید اسباب بازی حمام نوزاد تا 1 سال

در این گروه سنی جذاب ترین محصولات ، اسباب بازی های آبشاری هستند. این نوع اسباب بازی های حمام ، به صورت شارژی کار می کنند و با ایجاد فواره هایی که در برخی از مدل ها رنگی است، باعث می شود تا سرگرمی فوق العاده ای برای بچه ها در این سنین باشد.
اگر شما هم به دنبال خرید یک اسباب بازی برای حمام کودک برای نوزادان تا 1 سال هستید ، اسباب بازی های فواره ای گزینه ی بسیار مناسبی هستند.

اسباب بازی حمام کودکان 1 تا 2 سال

اسباب بازی وان حمام | اسباب بازی حمام کودک با بهترین قیمت و کیفیت

کودکان 1 تا 2 سال ، کودکانی هستند که نو پا هستند و حواس آنها نسبت به گذشته فعال تر و هوشیار تر شده است. اسباب بازی های حمام موزیکال در این سنین بسیار جذاب است.

یک دسته از اسباب بازی هایی که برای این سنین جذاب است، اسباب بازی وان حمام است. اسباب بازی حمام ماهی گیر ، از این مدل هاست که برای این سنین جذاب است و علاوه بر سرگرمی باعث یادگیری بچه ها نیز می شود.

اسباب بازی حمام مناسب کودکان بالای 3 سال

اسباب بازی حمام کودک | اسباب بازی استخر

جنب و جوش بچه های بالای سه سال بیشتر از بقیه ی بچه ها ست. بچه ها در این سن به دنبال کشف محیط خود و تجربه های جدید تر هستند. بچه ها در این سنین می توانند با پدر و مادر خود به استخر رفته و تجربه ی لذت بخشی را کنار آنها کسب کنند.

یکی از اسباب بازی آب بازی که مناسب این سنین است ، تیوپ های بادی یا قایق های بادی کودکانه است که در محیط های بزرگتر مانند استخرها و دریاچه های کوچک ، بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

نکات ایمنی در خرید اسباب بازی حمام نوزاد

در هنگام خرید اسباب بازی حمام نوزاد می بایست به چند نکته ی کلیدی دقت داشته باشید که در کنار سرگرمی ، ایمنی بچه ها را نیز حفظ کنید.

  • هنگام خرید اسباب بازی حمام نوزاد دقت داشته باشید که از مواد شیمیایی ساخته نشده باشند و همچنین دارای لبه های تیزی نباشند.پ
  • اسباب بازی های حمام باید به راحتی شسته شوند ، بنابراین قابلیت شست و شو یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که این لوازم باید دارا باشند.
  • دارا نبودن قطعات ریز که قابلیت بلیعدن داشته باشند ، یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم در اسباب بازی های حمام نوزاد است.

امیدواریم که در کنار رعایت کردن این نکات، لحظات خوب و خوشی را در کنار فرزندان دلبتندتان با اسباب بازی های فانی فانی سپری کنید.

پیمایش به بالا