ویرایش محتوا

مونوپولی کارت خوان دار مدل 2889E

Unitoys000027
  • ساخت کشور چین
  • دارای کارت خوان دیجیتال
  • بازی فکری و گروهی

قیمت اصلی تومان1.390.000 بود.قیمت فعلی تومان1.290.000 است.

دسترسی: 1 عدد در انبار

ارسال به سرار کشور

ضمانت بازگشت وجه

مشاوره رایگان

پرداخت کارت به کارت

توضیحات محصول

مونوپولی (monopoly) یک بازی چند نفره می باشد که بوسیله شرکت های مختلفی تولید شده است. این بازی کیفیت ها و نمونه های مختلفی طراحی و تولید شده است که البته همگی این محصولات در قوانین بازی یکسان هستند.

مونوپولی هم در نمونه های خارجی و هم در نمونه های داخلی تولید شده است و در بازار حضور دارد. مونوپولی را گاهی با اسم های یوروپولی و روپولی نیز صدا می زنند که تفاوت چندانی با هم نداشته و همگی این محصولات از قوانین یکسانی طبعیت می کنند.

مونوپولی که در اصل به معنای انحصار گری(monopoly) است یک بازی بسیار جذاب برای یادگیری هر چه بهتر مفاهیم اقتصادی(Economic concepts)، وام(Loan)، خرید(Buy)، فروش(Sell)، ورشکستگی(Bankruptcy)،اجاره(Rent)، قرض(Debt)، ثروت(Wealth) و پول(Money) می باشد و تقریبا برای تمامی سنین بعد از هشت سالگی مناسب است. این بازی در نوجوانان تا بزرگسالان طرفداران زیادی دارد و می توان آن را بصورت دونفره تا بیش از هشت نفره بازی کرد.

بنظر می رسد بازی مونوپولی بوسیله نویسنده و تاجر موفق یعنی رابرت کیوساکی ساخته شده است.

خرید بازی مونوپولی اورجینال

مونوپولی حاضر که ساخت کشور چین است دارای کارت خوان می باشد و تمامی قوانین، کارت و وسایل لازم برای بازی مونوپولی معروف را دارد.

تفاوت این محصول با دیگر مونوپولی های تولید داخل داشتن کارت خوان و کارت های مناسب برای این بازی است. در این محصول بجای رد و بدل کردن پول های کاغذی می توان به وسیله دستگاهی که برای این کار طراحی شده است پول ها را از کارت یک بازیکن به کارت بازیکن دیگر جابجا کرد. شما عزیزان می توانید سفارش خود را روی سایت فروشگاه فانی فانی ثبت نموده و هرچه سریع تر این بازی جذاب را تهیه نمایید.

خرید بازی مونوپولی دیجیتال

محصول حاضر دارای شش کارت می باشد و می توان این بازی را شش نفره انجام داد.

از مزیت های این محصول می توان به کیفیت بالای صفحه بازی، کارت ها، کارت خوان و قطعات و سمبل های(خانه، هتل،تاس) پلاستیکی آن اشاره کرد که حس بسیار خوبی را هنگام بازی به شما می دهد. همراه با این محصول دفترچه تصویری برای راهنمایی و آموزش بازی وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09103908009 فروشگاه فانی فانی در تماس باشید.

وزن 1200 گرم
ابعاد 50 × 40 × 8 سانتیمتر
اشتراک در
اطلاع از
guest
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

جدید ترین محصولات

مونوپولی کارت خوان دار مدل 2889E
قیمت اصلی تومان1.390.000 بود.قیمت فعلی تومان1.290.000 است.

دسترسی: 1 عدد در انبار

پیمایش به بالا