ویرایش محتوا

پمپ باد دستی اینتکس

Watergame000002
  • مناسب محصولات بادی کوچک و متوسط
  • پمپ به صورت دستی

تومان310.000

دسترسی: 1 عدد در انبار

ارسال به سرار کشور

ضمانت بازگشت وجه

مشاوره رایگان

پرداخت کارت به کارت

توضیحات محصول

پمپ باد دستی اینتکس

پمپ  باد  اینتکس  یکی از   پمپ  های باد  دستی  شرکت  اینتکس  می  باشد  و  راحت  ترین  و کاربردی  ترین پمپ باد دستی شرکت اینتکس می باشد.

پمپ بادی اینتکس وسیله ای مناسب و بسیار کاربردی برای محصولات بادی می باشد . باید در نظر داشت هنگامی که شما یک وسیله ی بادی را تهیه میکنید حتما برای باد کردن آن می بایست از یک پمپ باد مناسب برای باد کردن و آماده سازی محصول خود استفاده نمایید. این پمپ بعنوان پمپ باد دستی با سایز متوسط می باشد و برای محصولات کوچک بسیار مناسب می باشد.

پمپ باد دستی اینتکس چگونه کار می کند ؟
ساختار  این پمپ به گونه ای است که دارای یک مخزن بوده و درون مخزن یک نازل وجود دارد که شما برای باد زدن می بایست این نازل را به سمت بالا و پایین هدایت نمایید.پمپ باد دستی به گونه ای تعبیه شده که به صورت رفت و برگشت عمل باد زدن را انجام می دهد.به عبارتی دیگر زمانی که شما نازل را به سمت بالا  میکشید و یا به سمت پایین فشار می دهید، دستگاه در هر دو حالت ایجاد باد می نماید. همین امر باعث می شود که سرعت باد زدن شما نیز بیشتر شود. جهت سهولت در استفاده در قسمت پایین مخزن دو صفحه ی کوچک وجود دارد که با قرار دادن کف پای خود روی این صفحات میتوانید مانع از تکان خوردن پمپ هنگام باد زدن شوید و یک باد زدن راحت و اصولی را تجربه نمایید.
در قسمت انتهای شیلنگ  پمپ  دستی یه سری دایره شکل و دو سری با نوک تیز (سایز بزرگ و سایز  کوچک) وجود دارد. در واقع این سه سری به گونه ای هستند که با کلیه محصولات اینتکس سازگار بوده و به همه این محصولات می تواند متصل شود.
پمپ دارای یک سری سوزنی شکل می باشد که توسط آن می توان وسایلی نظیر توپ فوتبال و یا والیبال و بسکتبال را نیز به راحتی باد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09103908009 فروشگاه فانی فانی در تماس باشید.

وزن 350 گرم
ابعاد 35 × 14 سانتیمتر
اشتراک در
اطلاع از
guest
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

جدید ترین محصولات

پمپ باد دستی انینتکسپمپ باد دستی اینتکس
تومان310.000

دسترسی: 1 عدد در انبار

پیمایش به بالا